isaac Be-U-Tun
2 Takipçi | 0 Takip
Kategorilerim

Program

Diğer İçeriklerim (15)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (2)
27 07 2009

Reflexive Game Crack 2009 Working

Site: www.reflexive.com Crack İçin Tıklayın Crack Açıklama: Arkadaşlar yukardaki linkte FFF-ReFlexV4 iconuna tıklıyoruz... Karşımıza şöle bi pencere çıkıyor. Şekil: Burdaki şekilde benim gibi loader seçeneğini seçip go ya tıklıyoruz. Karşımıza bi pencere çılıyor bu pencerede oyunu yuklediğimiz klasöre gidiyoruz. Eğer yer belirtmediyseniz oyun; C:ProgramfilesOyunun adı olarak yüklenmiştir. Oyun klasörüne girip exe uzantılı yani oyunu çalıştırabileceğimiz resme tıklayıp Aç diyoruz. Program oyunu crackli hale getirip masaüstüne bi dosya atıyor ---Oyun adı FULL--- cinsinden bi dosya... Masaüstündeki diğer oyun ismine ait çalıştırılabilen dosyayı silip yeni oluşan .exe dosyasına tıklayarak oyunu açıp keyfimize baıyoruz:))) iyi oyunlar Not: Method1 ve method2 ile de aynı şekilde oyunlar crack yapılır fakat onlar eski 2009 tarihinden önceki oyunlar için geçerlidir. Eğer Loder olmuyorsa Method2 yi deneyiniz.... ... Devamı

29 07 2008

Avatar

Devamı

03 07 2008

Frostwire 5.3.7 Muzik,video indirme programı

Güncelleme(30.06.2012) FrostWire, internet ağı üzerinden müzik, video, resim ve daha birçok kaynak dokümanlar indirebileceğiniz, yüksek hıza sahip ve tamamen ücretsiz, mükemmel bir dosya indirme yöneticisidir. Program internet ağını kullanarak size binlerce müzik, resim, video, program dosyası yada word dosyaları ve benzer daha birçok dokümanı bulmanıza yardımcı olur. Bu tür programların en çok rağbet gören aracı ise müzik indirme aracıdır; bu programda ise müzik indirme aracı son derece geliştirilmiştir, istediğiniz bir sanatçının albüm şarkılarının tümünü bulabilir ve bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Genel Özellikleri Ücretsiz dosya indirmede tam özgürlük Dosya erişiminde güvenlik duvarı kalkanını rahatça geçebilme Yüksek hızda dosya bulma ve indirme Torrent desteği Kaldığı yerden tekrar download Filtreleme seçeneği Frostwire kullanıcılarına özel chat odası Full albüm, müzik indirebilme Sade arayüzle birlikte gelen kullanım kolaylığı İndirdiği müzikleri, videoları ve resimleri Windows Media Player ve Resim Görüntüleme Aracı'nda de açabilme Not: FrostWire'da LimeWire kullanım rahatlığını fazlasıyla bulacaksınız ayrıca bu programı LimeWire'dan ayıran en önemli özellik yüksek hızı ve tamamen ücretsiz olması, yani ücretli bir sürümü bulunmuyor. Dosya arama ve bulmada da LimeWire'dan hiçbir eksik yanı olmayan ve birçok konuda daha üstün özellikler sergileyen program her geçen gün popülerliğini arttırıyor. FrostWire aynı zamanda kendi bünyesi içerisinde farklı bir site olan [b]FrostClick.com[/b] ile kullanıcılara indirmelerin %100 bedava olduğu bir sitede sunuyor. Bu site iç... Devamı